Adres:

İstanbul Ofis: Fulya Mh. Mehmetçik Cd. No:86/A, Şişli/İstanbul

Bursa Ofis: Konak Mh. Eğitimciler Cd. No:15, Nilüfer / BURSA

Telefon:

0542 147 26 88

Amazon’un yeni promosyon aracı, satıcıların yeni müşteriler edinmesine ve marka sadakati oluşturmasına yardımcı oluyor.

Amazon, potansiyel ve yeni müşterilerinize promosyon kodları sunarak Amazon mağazasında müşteri tabanınızı oluşturmanıza ve marka sadakatinizi artırmanıza yardımcı olacak özel bir çözüm olan Markaya Özel Promosyonları tanıtmaktan heyecan duyuyor.

Bu araç tanıtılmadan önce indirimler ve fırsatlar yalnızca Amazon Prime, Aile, Sağlık ve Öğrenci gibi mevcut Amazon üyelik gruplarına göre düzenleniyordu.

Markaya Özel Promosyonlar aracılığıyla, müşteri dönüşümlerini, tekrar satın alımlarını ve müşteri sadakat oranlarını artırmak için belirli müşteri tiplerine tüm ürünlerde %10 ila %50 arasında değişen promosyon indirimleri sunabilirsiniz. Her uygun müşteri, promosyonu tek bir satın alımda kullanabilir ve müşteri başına bir birim kullanım hakkıyla sınırlıdır.

Markaların etkileşime girebileceği 6 müşteri grubu Markaya Özel Promosyonlar

Markaya Özel Promosyonlar, Amazon’un müşteri tabanının daha küçük segmentlerine ve altı hedef kitle türüne yönelik promosyon kodlarını uyarlamanıza olanak tanır:

  • Marka Takipçileri: Amazon mağazasında markanızı takip etmek için tıklayan müşteriler.
  • Tekrarlayan Müşteriler: Son 12 ayda markanızın ürünlerini birden fazla sipariş eden müşteriler.
  • Son Müşteriler: Markanızdan alışveriş yapan en son müşterileriniz.
  • Yüksek Harcama Yapan Müşteriler: Son 12 ayda markanızla en çok harcama yapan müşterileriniz.
  • Potansiyel Yeni Müşteriler: Markanıza ve ürünlerinize tıklayan veya yakın zamanda sepete ekleyen, ancak son 12 ayda satın alma işlemi yapmamış müşteriler.
  • Sepeti Terk Edenler: Markanızın bir veya daha fazla ürününü sepete ekleyen, ancak son üç ayda satın alma işlemi gerçekleştirmemiş müşteriler.

Geçmiş satın alma davranışlarına dayalı hedef kitleye yönelik kişiselleştirme, markanızla etkileşime girme olasılığı en yüksek olan Amazon müşterilerini belirlemenizi sağlarken, indirimli promosyonlarda yatırım getirinizi iyileştirmenize, satışları artırmanıza ve müşteri sadakatini iyileştirmenize yardımcı olur.

Satıcılar , 13-14 Eylül tarihlerinde Seattle’da gerçekleşecek Amazon’un satış ortakları için en önemli konferansı olan Accelerate 2023’te Markaya Özel Promosyonlar hakkında daha fazla bilgi edinecek .

Markaya Özel Promosyonlar artık Amazon’un ABD mağazasında faaliyet gösteren Marka Kaydı’na kayıtlı tüm marka sahipleri için kullanılabilir. Önümüzdeki aylarda bu aracı Avrupa, Japonya, Kanada ve Meksika’daki satıcılara tanıtmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.

Bu yeni araç hakkında daha fazla bilgi için Markaya Özel Promosyonlar Satıcı Merkezi yardım sayfasını ziyaret edin .