2. Çeyrek Hedefleri
İkinci çeyrek hedefimiz tüm ürünler dahil toplam 250.000$ ciro bandına ulaşmaktır.
4. AY’DA YAPILACAK İŞLEMLER:
1- Reklam kampanlarındaki ECOS oranını %20 seviyesine indirmek
2- Ürün analizleri yapılarak ürün hattını genişletmek
3- Kategori reklamlarının yanında ürün reklamlarını da devreye sokmak
4- Satış ve stok takibi yapılarak raporlamak
5. AY’DA YAPILACAK İŞLEMLER:
1- Reklam optimizasyonları ve takibinin yapılması
2- Satışların takip edilmesi ve raporlama
3- Reklam kampanlarındaki ECOS oranını %18 seviyesine indirmek
6. AY’DA YAPILACAK İŞLEMLER:
1- Satış grafiklerine göre reklamların optimize edilmesi ve satış raporlarının oluşturulması
2- Muhtemel iade oranlarının düşürülmesi ve yorum alma çalışmaları
3- Reklam kampanlarındaki ECOS oranını %16 seviyesine indirmek