Amazon Mağaza Kurulumu ve Marka Kaydı
- Hedef kitle, rekabet ve fiyatlandırma stratejileri belirlenecek.
- Amazon’da başarılı olan rakip markalar ve ürün kampanyaları analiz edilecek.
- ABD’de altın, takı ve mücevher ile ilgili anahtar kelimeler ve arama trendleri araştırılacak.
1. Çeyrek Hedefleri
Rakip analizlerimize göre birinci çeyrek hedefimiz tüm ürünler dahil toplam 100.000$ ciro bandına ulaşmaktır.
1. AY’DA YAPILACAK İŞLEMLER:
1- Amazon profesyonel satıcı hesabı oluşturma
2- Amazon Brand Registry’e kayıt olma
3- Ürün Seçimi, keywords çalışmaları ve listeleme
4- Amazon değerli metal protokollerini izleyerek sevkiyat planı oluşturma.
2. AY’DA YAPILACAK İŞLEMLER:
1- Ürünlerin güvenli şekilde Amazon deposuna teslimatı.
2- Reklam kampanyalarının oluşturulması ve reklam maliyetinin hesaplanması.
3- Reklam maliyeti ilave edilerek ürün fiyat güncellemeleri
4- Satışların takip edilmesi ve yorum alma çalışmaları
3. AY’DA YAPILACAK İŞLEMLER:
1- Arama terimleri incelenerek ürün başlıklarının güncellenmesi
2- Amazon’un A+ içerik izni verdiği ürünler için özel sayfa tasarımlarının yapılması
3- Eğer yoksa Gülaylar markası için USPTO (ABD Patent Ofisi) başvurusunun yapılması
4- Satış grafiklerine göre reklamların optimize edilmesi ve satış raporlarının oluşturulması