Adres:

İstanbul Ofis: Fulya Mh. Mehmetçik Cd. No:86/A, Şişli/İstanbul

Bursa Ofis: Konak Mh. Eğitimciler Cd. No:15, Nilüfer / BURSA

Telefon:

0542 147 26 88

Amazon, müşterilerin güvenle alışveriş yapabilmesi için mağazamızdan satın alınan her ürünü A’dan Z’ye Garantiyle korur.

Amazon ve satış ortaklarımız müşterileri memnun etmek için her gün çok çalışıyor. Mağazamızda satılan her ürünün arkasında durmaktan gurur duyuyoruz ve müşterilerimizin geniş, güvenli ve orijinal ürün yelpazesi bulabileceklerine güvenerek gönül rahatlığıyla alışveriş yapmalarını istiyoruz. Müşterilerimize, satış ortaklarımız tarafından satılan ve karşılanan ürünler için sorunsuz bir düzeltme süreci sunmak amacıyla A’dan Z’ye Garanti’yi 20 yıldan fazla bir süre önce başlattık ve o zamandan beri müşteri satın alımlarını sorunsuz olmanın ötesinde korumak için A’dan Z’ye Garanti’yi genişlettik.

Maddi hasar veya kişisel yaralanma iddialarının etkin çözümü

Müşteriler, mağazamızdan satın aldıkları bir ürünün teslimatından veya durumundan memnun olmadıklarında ve sorunu doğrudan satış ortağıyla çözemedikleri takdirde, para iadesi talebinde bulunmak için doğrudan Amazon ile iletişime geçmeye devam edebilir ve ayrıca şu adreste talepte bulunabilirler: kusurlu bir ürün satın alınması durumunda.
2021’de A’dan Z’ye Garantiyi, ABD’li müşterilerin mağazamızdan satın alınan kusurlu bir üründen kaynaklanan kişisel yaralanma veya maddi hasar taleplerini çözmeleri için kolaylaştırılmış bir süreci içerecek şekilde genişlettik. Bu koruma, yaklaşık 2 milyon satış ortağımız tarafından satılan ürünler de dahil olmak üzere tüm fiziksel ürünler için geçerlidir.
Kusurlu ürün satın alımından kaynaklanan yaralanma veya hasar nadir olmakla birlikte, bu tür iddiaların çözümünü basit ve kolay hale getirmeye çalışıyoruz. Amazon, müşterilerimiz ve satış ortaklarımız için bu süreci basitleştirmek amacıyla müşteri, satış ortağı ve sigorta sağlayıcısı arasındaki maddi hasar ve kişisel yaralanma taleplerinin çözümünü kolaylaştıracaktır. Müşteriler , Amazon’un Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek talepte bulunabilir ; biz de satış ortağını bilgilendireceğiz ve sorunu çözmelerine yardımcı olacağız. Bu kolaylaştırılmış süreç, Amazon’un yasal yükümlülüklerinin ötesine geçer ve sonuçta herkes için zaman, para ve çaba tasarrufu sağlar.

A’dan Z’ye Garanti hem müşterilerimize hem de satış ortaklarımıza yardımcı olur

Müşteriler ve satış ortakları için harika bir deneyim sağlamak amacıyla etkili hasar çözümünün yapılması gereken doğru şey olduğuna inanıyoruz. Bir satış ortağının bir talebe yanıt vermemesi veya geçerli olduğuna inandığımız bir talebi reddetmesi durumunda Amazon, müşterinin acil endişesini gidermek için devreye girecek ve satıcıyla ayrı olarak çalışacaktır.
Bir hak talebinde bulunulduğunda Amazon, gelişmiş dolandırıcılık ve suiistimal tespit sistemlerimizi harici, bağımsız sigorta uzmanlarıyla birleştirerek başvuruları analiz eder, satış ortaklarımız adına soruşturma çalışmalarını üstlenir, geçerli iddialar sunar ve asılsız, anlamsız veya kötü niyetli iddiaları reddeder. Satıcılar adına bu çalışmayı yaparak onları bu iddiaları kendi başlarına araştırmak zorunda kalmaktan kurtarıyoruz. Bu süreçte yenilik yapmak, müşterilerin güvenle alışveriş yapmasını sağlar ve bu da satış ortağı başarısını artırır.

Amazon sektör lideri bir alışveriş deneyimi sunmaya devam ediyor

Müşterilere olan bağlılığımız uzun süredir devam ediyor ve müşterilerimiz, Amazon’un mağazamızda satılan tüm ürünlerin arkasında olduğunu bilerek güvenle alışveriş yapabilirler. A’dan Z’ye Garanti, bu taahhüdün temel taşıdır ve bildiğimiz kadarıyla Amazon, müşterilere bu düzeyde bir satın alma koruması ve kişisel yaralanma ve maddi hasar teminatı sunan ilk ve tek perakende mağazasıdır.